Efekty LQ w różnych krajach
Wyniki badania w roku szkolnym 2012/2013 w stanie Wirginia Zachodnia pokazały że:
Trzyletnie quasi-eksperymentalne badanie w USA efektów LQ pokazało znaczący wpływ na:
(Kidron, Osher, et al (2016) “Lions Quest: Realizacja i zewnętrzne badania w hrabstwie Wood, WV)
Wyniki w Japonii
Porównanie wyników uczniów biorących udział w programie LQ do średniej państwowej pokazało:
(Kawataba, T. (2004) “Mini-Evaluation of Skills for Adolescence: Evaluation of Adaptation of the Lions Quest Skills for Adolescence curriculum in Japan and the impact on students.”)
Wyniki w Ameryce Łacińskiej
Przeprowadzono metaanalizę programów w Paragwaju, Peru, Kolumbii i zanotowano:
Wnioski dodatkowe: program musi być dobrze zaadoptowany do lokalnych warunków i kultury.
(Salazar, F. (2015) “Implementacion y Adaptacion del programa Lions Quest (Leones Educando) en Peru, Paraguay y Colombia.”)
Więcej
Każde dziecko potrzebuje:
stałej, dobrej relacji z troskliwymi i kochającymi dorosłymi,
bezpiecznego miejsca do nauki i dorastania,
zdrowego startu, by wieść zdrowe życie,
ważnych umiejętności nabywanych w efektywnym i atrakcyjnym procesie nauczania,
poczucia, że jest użyteczne społecznie.
I że jest kochane!